2 Mayıs 2014 Cuma

Bitirdim-7: Hayata Uzun Veda- Ataol Behramoğlu


Okuma şenliğindeki şiir katogorisi için okudum.Okumak en fazla yarım saatimi aldım.Sayfalar göz yormayacak şekilde.Zaten 54 sayfaydı. Açıkçası kitabı beğendim fakat ben şiir kitaplarını nedense hiç sevmem.Bu yüzden bana göre iyi gibiydi.


Kitapta herşeyin geçici olduğunu ve yazara hiç çocukluğunu anlatmadıkları anlatılıyor.Kıtalar güzeldi fakat geçişler iyi değildi bence. Bir konudan diğer konuya anidan atlıyıp sonra gene aynı konuya değinmesi hoşuma gitmedi.


........ Şiirlerimi düşünüyorum
Kırık dökük
Mecazi
Apaçık ya da Kalbimin sayfaları çevrildiğinde
Aralanan ışıkta
Bütün o yüzleri görüyorum
Hiç biri bilmiyor
Kendileri için ağladığımı
Hepimizi birleştiren
Unutuluş yazgısına   


İyi günler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder